Wednesday 27 March 2013

Elak Sakit Pinggang, Tulang Belakang Dengan Premium Beautiful


Pernah tak anda alami sakit belakang (Slip Disc) atau sakit pinggang ? Mula-mula, sakit sangat-sangat ! Lepas tu elok balik, tapi selang satu masa, sakit akan terasa semula. Kalau berlaku situasi macam tu, lebih baik kena ambil langkah untuk elakknya, if tak rawat betul-betul, berkemungkinan akan jadi lebih TERUK tau! Sebab sakit belakang atau sakit pinggang nie berlaku tanpa anda sedari. Sedar-sedar, tulang belakang dah sudah bongkok atau bengkok.

sakit+tulang+belakang+premium+beautiful

Sakit Belakang biasanya terjadi, apabila tulang belakang “teralih” atau “mengelongsor" dari kedudukan asal disebabkan gel antara tulang yang berfungsi untuk menyerap hentakan bocor dan seterusnya mengakibatkan tulang menekan saraf yang mengawal anggota badan seperti kaki, tangan dan leher. Sakit Belakang juga berkait rapat dengan sakit pinggang

Dulu,Watie pun selalu jugak sakit belakang dan sakit pinggang macam ni. Kalau waktu kerja, berdiri atau duduk mengadap PC lama-lama, memang terasa sakit sangat kat belakang terutamanya waktu malam. Alhamdulilah, lepas pakai Premium Beautiful Corset, sakit belakang dan pinggang sekarang dah tak sakit lagi !

Antara yang paling berisiko untuk alami masalah tulang belakang dan sakit pinggang !

  • Pemakai Kasut Tumit Tinggi
  • Wanita Mengandung
  • Aktif aktiviti sukan lasak
  • Berat badan berlebihan
  • Yang selalu travel jauh (driving)
  • Kerja pejabat
  • Orang yang tak suka bersenam



Jadi kat sini, Watie nak share, bukan watie je, tapi ramai lagi wanita diluar sana yang mengalami sakit belakang dan sakit pinggang dari yang biasa-biasa je sampai la yang kronik, telah mendapatkan Premium Beautiful Corset sebagai rawatan untuk masalah sakit belakang dan sakit pinggang !

Premium Beautiful Corset ada 3 piece yang sentiasa menyokong antara satu sama lain, antaranya;

Long Bra - Berfungsi untuk menampung badan atas termasuk payudara dan seterusnya dapat menghilangkan sakit belakang, tulang belikat, lancarkan pengaliran darah.

Waist Nipper - Mempunyai 7 tetulang yang berfungsi untuk betulkan postur badan, tegakkan badan, dan mempunyai FIR paling banyak, yang dapat mengatasi masalah tulang belakang, bongkok, slip-disc, sakit pinggang dan lancarkan pengaliran darah.

Long Girdle/Seluar - Berfungsi membentukkan postur ponggong si pemakai agar lebih tegap dan cantik. Membentuk posture pinggul yang lebih kemas, tidak gelebeh/lebar, paha mengecil dan menjadikan tubuh badan lebih tegap.

Sekiranya berminat dan nak tahu lebih lanjut or nak test pakai Premium Beautiful Corset, secara PERCUMA, boleh la call nombor yang tertera dibawah. Harga boleh dirunding termasuk pakej bayar ansuran.

Watie Shariff

016-4325266

watieshariff85@gmail.com



No comments:

Post a Comment