Thursday 9 May 2013

Tragedi Pilihanraya Kali Ke-13 (PRU-13)

Assalamualaikum and hi u olls !! :)

Bulan May nie sibuk diperkatakan tentang Pilihanraya Kali Ke-13 (PRU-13) di Malaysia. Masing-masing menunjukkan rasa semangat dan cinta mereka untuk memilih pucuk pimpinan Malaysia 5tahun akan datang.

Tapi di sini bukan Watie nak berkongsi cerita tentang PRU-13.

Mungkin ramai terlepas pandang tentang satu kemalangan tragedis yang berlaku baru-baru nie di Lebuhraya Kuala Lumpur-Melaka. Tanpa diduga salah seorang daripada business partner GLAMpreneurs Beautilicious Watie dari Melaka, Fyza Ibrahim turut menjadi salah seorang mangsa kemalangan tersebut.







 

Bayangkan bus yang dinaiki oleh beliau terbalik ketika tu macam mana?? Memang menakutkan sangat-sangat. Alhamdulilah Fyza terselamat dan hanya mengalami kecederaan ringan saja di kaki. 
Katanya, "nasib baik time tu pakai Premium Beautiful corset tau, kalau tak badan Fyza mesti terkena or tercucuk dengan kaca tingkap bus. Time bus terhempap pun, posisi badan 90% di support oleh Premium Beautiful corset nie. Hanya Allah saja yang tahu keadaan Fyza time tu...sekarang Fyza sendiri dah boleh jadi testimoni Premium Beautiful corset dan rasa sendiri macam mana berkesannya dalam diri Fyza.."


 




Kebanyakkan mentaliti kita selalu berfikir yang corset nie fungsinya semata-mata untuk nampak slim dan cantik jer kan. Terdapat pelbagai jenis corset di pasaran. 
Premium Beautiful corset sangat disyorkan kerana ianya bukan sekadar corset biasa tetapi ia mempunyai fungsi untuk membantu merawat masalah dalaman kita serta menjadi perlindungan pada badan kita.


Tak percaya, apa kata cuba dulu.. Just contact Watie saja untuk FREE TRIAL !!

 016 4325266

 

No comments:

Post a Comment